SEO optimalizace webových stránek |

SEO analýza je vždy základem k úspěšné optimalizaci webových stránek. Před zahájením úprav (zásahy do textů a struktury stránek) se nejdříve provede SEO analýza webu.

Co SEO analýza zahrnuje?

- Vaše aktuální pozice ve vyhledávačích

- Porovnání úrovně optimalizace pro vyhledávače s konkurencí

- Podrobný rozbor klíčových slov k Vašim webovým stránkám, na které je vhodné se zaměřit

- Hloubková analýza struktury webu, uspořádání a způsob provázanosti webových stránek

- Návrh pěkných URL souborů ( http://www.nazev-vasi-firmy.cz/sluzby/ )

- Kompletní analýza kódu stránek

- Analýza návštěvnosti, na základě které doporučíme různá zlepšení

- Návrh na zpětné odkazy a internetový marketing

- Výsledek zjištění analýzy a jednotlivé návrhy pro dosažení lepších pozic a výsledků na internetu


Co je SEO optimalizace webových stránek

SEO optimalizace je dnes nutnou součástí kvalitních webových stránek. Je nutná pro správné zobrazování stránek na počítači a pro dobrou dostupnost indexovacích robotů především ze Seznamu a z Googlu. Podle kvality stránek a dalších faktorů, jsou stránky následně řazeny ve vyhledávačích.

Pokud se nemůžete na internetu najít, tak potom i Vy potřebujete optimalizovat Váš web. Neváhejte a kontaktujte mě.

Z čeho se optimalizace webových stránek skládá?

- analýza Vašich stávajících stránek

- analýza konkurenčních webů

- stanovení vhodných klíčových slov a cílů

- optimalizace kódu a struktury stránek

- budování zpětných odkazů


Jak dlouho trvá optimalizace webových stránek?

Optimalizace stránek trvá zhruba 1-3 měsíce - u každého webu je to trochu odlišné. První efekt je ovšem znát již po 3-4 týdnech. Během této doby Vám webové stránky upravíme tak, aby byly pro vyhledávače jako je Seznam a Google, co nejlépe vyhledatelné a odpovídaly požadavkům jejich indexovacích robotů, které shromažďují informace z Vašich stránek.

Určíme nejvhodnější klíčová slova či fráze, na které následně optimalizujeme Váš web. Součástí optimalizace je také vytvoření kvalitních zpětných odkazů, kterých lze dosáhnout ruční registrací do vhodných katalogů, tříděných dle oboru nebo zaměření Vaší webové prezentace.