Marketingový nástroj pro zviditelnění konkrétního zboží a služeb

Proč nechat zřídit Microsite?
Cílem Microsite je prezentovat jeden konkrétní produkt, službu, událost nebo akci.
Webová stránka typu Microsite běžně obsahuje:
- prezentace pruduktu / služby
- kompletní popis produktu / služby
- cenu a případně možnost objednat si danou službu / zboží
- kontaktní údaje
Microsite a sociální sítě
Efektivnost této stránky lze ještě více upevnit spojením se sociálními sítěmi (Facebook, Twitter, Google+, YouTube). Vhodné je také zapojení placených služeb PPC na Seznamu a Googlu pro rychlejší rozšíření této stránky mezi uživatele.
Měříme návštěvnost
Do microsite zabudujeme měřící nástroj Google Analytics, který umožní sledovat návštěvnost webové stránky a zároveň poskytuje detailní informace o tom, jak se lidé chovají na stránce (kolik zde stráví času, na jaké odkazy, zboží nebo službu klikají nejčastěji, odkud přišli) a mnoho dalších užitečných informací.